Translate

понедељак, 17. новембар 2014.

ŽENSKO OKO - MUŠKO OKO


  
  Ako ste čitali moj tekst OD KREČENJA DO RAZVODA (ako niste, pročitajte!) onda se, verovatno sećate priče o tome kako boje vide muškarci, a kako boje vide žene. Već sam vam rekla da je ovo naučno dokazana činjenica. E, sad, nauka je jedno, a život drugo! I, čini mi se, da kada je reč o razlikama između muškaraca i žena i večitoj borbi ko je bolji, pametniji i lepši, uvek je korisno pozvati se na nauku! Naravno, kada nauka "radi" u vašu korist!



   Nedavno sam naišla na ovu duhovitu ilustraciju "naučno dokazane činjenice". I pomislila sam, autor mora da je žena, koja je nedavno krečila svoj stan!
   Zato, kada vaš muškarac za novu tirkiznu zavesu, čija se boja preliva od divne, zelene boje prolećne trave do tamne boje morskih dubina, jednostavno kaže da je PLAVA, ne nervirajte se! To je tako! I nauka je to dokazala!
 

Нема коментара:

Постави коментар