Translate

понедељак, 24. децембар 2018.

NOVOGODIŠNJI SLATKI KALENDAR IZNENADJENJA – znate li šta je to?



       Ovaj tekst nije o uredjenju enterijera ali jeste o ulepšavanju vašeg doma. Jer, ne postoji bolji, lepši i vredniji ukras doma od osmeha vaše dece.
    Šta je novogodišnji slatki kalendar? Koncept je vrlo jednostavan – odaberete po jedan mali slatkiš koji vaše dete voli za svaki dan do Nove godine, upakujete kao mini novogodišnji paketić, svaki označite odgovarajućim datumom i onda ih dete otvara svakog dana, odbrojavajući dane do praznika. Jednostavno, zar ne? Ali je neverovatno koliko se deca raduju ovom kalendaru i koliko zadovoljstava osećaju otvarajući svoje poklončiće.
    Kako  sam ovo saznala?  Pre desetak godina, kada su deca moje sestre  imala 8 i 6 godina,  prvi put sam napravila ovaj kalendar. I oni su bili oduševljeni! Dogovor je bio da poklončiće otvaraju ujutro, pre škole i vrtića. I svakoga dana su uzimali svoje poklončiće kao najveće blago koje imaju. I tako sledećih nekoliko godina. Onda sam prestala da pravim kalendar smatrajući da su već veliki za takvu „igračku“.
   Došao je još jedan decembar, oni su tada bili srednjoškolci i iznenada su me pitali zašto ja više ne pravim  slatki kalendar za njih. Mislila sam da se šale, ali su oni sasvim ozbiljno rekli: „ To, tetka, nema veze sa godinama!  To je sada deo praznika i tako znamo da je Nova godina blizu!“ . Od tada ponovo pravim te kalendare!

Šta vam je potrebno i kako se prave

  Da bi napravili slatki kalendar potrebni su vam slatkiši, ukrasni papir, ukrasna traka  i  hamer u boji na koji ćete poklončiče kačiti. Tu su još makazice, lepliva traka, olovka i flomaster

potreban materijal

odaberite slatkiše za svaki dan

upakujte paketiće

prikačite za odabranu osnovu


Odabir slatkiša
-    pronadjite slatkiše koji su zasebno zapakovani
-         odaberite one koji deca ne jedu svaki dan
-         za malu decu je odličan izbor mini EUROKREM BLOK koji su pakovani u sjajni papir sa slikom životinje ( ćerka moje drugarice je uživala u isčekivanju koju će sledeću životinju dobiti na čokoladici)
-         ako ne želite da poklončići budu samo sa slatkišima možete upakovati i male igračkice ( za devojčice : šnale, šarene lepljive trake, mini pečate... za dečake: autići, životinje...)

Kako  kalendar  izložiti?
-         ako želite da bude u obliku „pravog“ kalendara, onda na komadu hamera u boji ispišite datume, okačite poklončiće i postavite na vidno mesto ( kao što sam ja uradila).  Možete okačiti na frižider pomoću magneta ili zalepiti na zid ili ormar,
-         pronadjite veću posudu i u nju stavite poklončiće tako da oznake sa datumima vise van posude

poklončiće stavite u lepu posudu....


...ali tako da oznake sa datumima vise van nje


-         iskoristite ručkice na komodi i na njih okačite poklončiće,

komoda kao "držač" za poklončiće

oznake datuma moraju biti vidljive

-         možete ih okačiti i na jelku kao ukrase...


Najvažniji savet: za izradu ovog kalendara potrebno vam je pola sata, zato se opustite, pustite mašti na volju i UŽIVAJTE! Jer praznici su vreme za uživanje, radost, sreću i porodicu!

A sada nešto novo i nadam se, zanimljivo - početak mog You Tube kanala MOJA KUĆA JE NAJLEPŠA gde ćete naći video postove sa idejama, primerima i savetima o uredjenju. Počinjemo sa videom Novogodišnja jelka za Božić koji prati ovaj tekst. Mnogo bi mi pomoglo da čujem vaše komentare, primedbe i sugestije na ovaj prvi video da bi svaki sledeći bio sve bolji. Hvala unapred!

Нема коментара:

Постави коментар