Translate

недеља, 29. децембар 2019.

NOVOGODIŠNJA DEKORACIJA U POSLEDNJEM MINUTU




         Svake godine  obećam sebi da ću sve pripreme za novogodišnje praznike završiti na vreme i da neću dočekati poslednje dane godine bez dekoracije, jelke, smišljenog menia, poklona....Svake godine obećam i obećanje ne ispunim!
      Tako i ovog decembra. Obaveze koji treba završiti do kraja kalendarske godine, novi neplanirani zadaci, privatne obaveze koje ne mogu da čekaju i evo, tri dana pred Novu godinu, ja nemam dekoraciju.
     Zato pribegavam starom triku – napraviti dekoraciju od detalja koje već imam u kući. Pa sada ovo svoje malo čudo delim sa vama!

IGRAJTE SE IGRAČKAMA

    Počeću od najjednostavnijeg – na dekorativni drveni autić koji imam već godinama, pričvrstila sam grančicu jelke i na prednji i na zadnji deo autića. Oko grančice sam vezala jednostavnu crvenu ukrasnu traku. Zlatni ukrasi na grančici su perlice koje se stavljaju na kolače i koje sam zalepila jakim lepkom.





MINI BAŠTA U ŠOLJI ZA KAFU

    Šolju za kafu koja vam odgovara  po boji, napunite kristal šećerom. Od svežih jelovih grančica oblikujte mini jelke različitih veličina i zabodite u šećer. Kao dodatnu dekoraciju iskoristite perlice za kolače. Ako oko šolje vežete ukrasnu traku i dodate novogodišnju kuglu, vaša mini bašta je gotova.




ČAJNIK ( uz šolju )

    Pronadjite u  kući još jednu posudu koja će se slagati uz šolju. Može to da bude vaza, činija, druga šolja... Ja sam imala odgovarajući čajnik. U tu posudu stavite nekoliko grančica jele, ukrasite ukrasima, trakama, mašnama,... I dekoracija je gotova!





     Znam da ovo ne izgleda mnogo ali ako ih stavite jednu do druge, dodate poklone, slatkiše, sveće, trake i ostale detalje koji vam se slažu uz enterijer, dobićete zanimljiv i originalan praznični aranžman.
     Ne znam da li će moj aranžman dočekati Novu godinu baš na mestu na kom je slikan ali gde god bude bio doprineće prazničnoj atmosferi. A zadovoljstvo što mi nije oduzeo previše vremena za izradu je nemerljivo!




BONUS IDEJA

    Ako u stanu imate slike ili fotografije i njih možete iskoristiti za dekoraciju. Svoje slike uvijte u dekorativni papir, ukrasite trakama, grančicama, kuglama kao novogodišnji poklon i okačite na zid. I dobićete zidni ukras koji se, u ovim prazničnim danima, nikome neće naći na putu.









ŽELIM VAM SRETNU, USPEŠNU I VESELU NOVU GODINU!

Нема коментара:

Постави коментар