Translate

петак, 22. август 2014.

ŠTA TEBE BRIGA GDE JA DRŽIM KLAVIR!



         

       U jednom  periodu  mog detinjstava  bile  su popularne kratke, prilično   glupe, pitalice. Jedina koje se sećam glasila je ovako:
       - Šta je to veliko, crno, ima tri noge i stoji na plafonu?
       - Klavir!
       - Kako klavir „stoji na plafonu“?
       - Šta tebe briga gde ja držim klavir!
  
   Bez  obzira kako ste došli do stana, on sada izgleda, otprilike, ovako…


       Pre nego što bilo šta unesete u stan, morate dobro isplanirati koju će funkciju imati koja prostorija i gde će koji komad nameštaja stajati. Da se odmah dogovorimo – vi STAN UREDJUJETE ZA SEBE  i svoju porodicu. NE za prijatelje, NE za familiju i svakako, NE za naslovnu stranu časopisa o enterijerima! Ovo je PRAVILO, ZAKON, NAREDBA! Shvatite kako hoćete, ali se ovoga pridržavajte. UVEK!
    Svaka osoba  kojoj sam uređivala enterijer, u jednom trenutku tog procesa je izgovorila  rečenicu: „ Kada bih ovo uradila (kupila, izabrala...), moja mama (prijateljica, sestra, kuma...) bi mislila da sam poludela.“ Pa, šta? Razlog zašto sam počela ovaj blog jeste sveprisutno shvatanje da vaš dom mora svima da se svidi. Da pri uređenju svog stana morate da pazite na ukuse svih ljudi koji će u njega, možda, jednom, slučajno, u prolazu, ući! A šta je sa vama? Vi ćete ostatak vremena STATIRATI  u svom stanu??? Znam da ovo nije logično ali, verovali ili ne, svi to radimo.
    Zato :
    – birajte nameštaj, dodatke, boje za zidove, zavese, ukrase koji se VAMA sviđaju. Ako pogrešite, popravićete.
    – nemojte najveću prostoriju u stanu pretvarati u trpezariju, samo zato sto slavite dečije rođendane i slavu. Imate dva rođendana i jednu slavu godišnje. I 362 dana za vašu porodicu. Zar ćete, stvarno dozvoliti da 362 dana obilazite oko velikog trpezarijskog stola, da bi mogli tri puta godišnje da postavite sto za deset osoba?
   – za dnevnu sobu kupite onu divnu ugaonu garnituru koja vam se svidela, bez obzira što baš i nije najudobnija za spavanje. Vi ćete uživati u njoj svakog dana, a gosti koji vam dolaze da prespavaju izdržaće noć ili dve.

  

     Zato, uredite svoj dom onako kako se vama sviđa i kako vi želite. Ako vam neko nešto i prigovori, odgovorite: „ŠTA TEBE BRIGA GDE JA DRŽIM KLAVIR!“
        
  

Нема коментара:

Постави коментар